Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Η ανανεωμένη Mercedes GLK

Εκτός δρόμου εργαλείο με κορυφαία ποιότητα και άνεση

Από τη σχεδίαση μέσα και έξω, μέχρι την τετρακίνηση και τη δομή του κινητήρα, η ανανεωμένη Mercedes GLK προσεγγίζει το θέμα του πολυτελούς SUV με μία τετράγωνη λογική.

Ήταν το 2009, όταν η Mercedes με την παρουσίαση της GLK, αποφάσισε να «κατέβει» κατηγορία στα SUV. Παίζοντας μόνο με μεγάλα αμαξώματα μέχρι τότε, όπως ήταν η ML, η GL και η G-Wagen, η Mercedes έριξε τη GLK στην αρένα των μεσαίων SUV, να κονταροχτυπηθεί με τη δυνατή BMW X3.

Εμφάνιση: Αυστηρές γραμμές, σύγχρονες λεπτομέρειες

Σε μία εποχή που τα SUV έχουν «γλυκάνει» προσπαθώντας να το παίξουν συμβατά με μια πιο αστική καθημερινότητα, η GLK φαντάζει απρόσμενα αυστηρή. Με τετραγωνισμένο look και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες σχεδίασης, φωνάζει την καταγωγής της αλλά και την ιδιότητά της ως εκτός δρόμου εργαλείο.

Στη μετά -facelift εποχή συναντάμε ένα νέο προφυλακτήρα μπροστά, με μακρόστενους προβολείς ομίχλης στα άκρα του και χρωμιωμένη πολυγωνική επιφάνεια.



Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα και άνεση

Η τετραγωνισμένη λογική αποτυπώνεται και στο εσωτερικό, όπου τις αυστηρές εντυπώσεις διασκεδάζουν οι στρογγυλοί αεραγωγοί, ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και οι φρέσκες επενδύσεις στο ταμπλό.

Από εκεί και πέρα, η ποιότητα έχει τον πρώτο λόγο, με το κορυφαίο φινίρισμα να χαρακτηρίζει τα αφρώδη πλαστικά παντού. Η συναρμογή είναι κορυφαία, τα υλικά προσεγμένα, ο διάκοσμος κομψός.



Στο δρόμο: Ικανή για όλα

Πρόκειται για μία Mercedes με τα όλα της. Άνετη, με συγκρότηση και ωριμότητα σε όλες τις οδηγικές περιστάσεις. Με βάση ένα γρανιτένιο πλαίσιο, αυτή η GLK έχει και ένα-δύο άλλα καλούδια που βοηθάνε πολύ. Όπως το νέο σύστημα διεύθυνσης με σαφή απόκριση και πλούσια πληροφόρηση.

Η ανάρτηση εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα αυτόματης απόσβεσης των αμορτισέρ (Agility Control) που «ισιώνει» τα πράγματα στις στροφές και τις αλλαγές πορείας, βοηθώντας τη GLK να κρύβει το βάρος της και να στρίβει με ακρίβεια και αυτοπεποίθηση. Τέλος, είναι εξαιρετική η τετρακίνηση.

Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση – κορυφαία ροπή

Για ένα μεγάλο μέρος του ολοκληρωμένου χαρακτήρα της GLK, υπεύθυνος είναι και ο κινητήρας. Πρόκειται για τον 2,2 diesel με 204 ίππους και την ασύλληπτη ροπή των 500 Nm.

Με την προσθήκη του υγρού AdBlue που καθαρίζει ακόμα περισσότερο τα καυσαέρια, ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro6, αλλά και συμβατός με την πραγματικότητα.





 
 
 
Πηγή: autotriti.gr
newsbeast.gr