Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Λεβέντης: Ο Τσίπρας είναι πανικόβλητος, φοβάται ότι θα πέσει με το ασφαλιστικό

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ

«Όταν τους φύγουν πέντε βουλευτές θα έρθουν σε εμένα»

«Είπα στον Αλέξη Τσίπρα ότι εγώ δεν θα γίνω τσόντα» ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης, τονίζοντας ότι σκηνοθετείται ένας εκβιασμός.
Μιλώντας στο Mega είπε ότι ο «Αλέξης Τσίπρας είναι πανικόβλητος». «Όταν τους φύγουν πέντε βουλευτές θα έρθουν σε εμένα» επεσήμανε.
Ο κ. Λεβέντης επεσήμανε πως: «Απογοητεύτηκα από τον Θεοδωράκη και την Γεννηματά δεν είπαν τίποτα».
Τάχθηκε υπέρ του να κοπούν οι συντάξεις των «πλουσίων» και είπε ότι για να δώσει ψήφο πρέπει να είναι και η ΝΔ μέσα.
«Ο Τσίπρας, κατάλαβα ότι φοβάται ότι θα πέσει η κυβέρνηση από το ασφαλιστικό», σημείωσε. «Επιβεβαιώνω πως ο Τσίπρας μου ζήτησε μετά το πέρας του συμβουλίου να μιλήσουμε μόλις γυρίσει» επεσήμανε.
Για τις εντυπώσεις που αποκόμισε είπε: «Έχω μάθει να κουβεντιάζω γρήγορα η συζήτηση ήταν "τα ζώα μου αργά"».

  

Newsbeast


Ετικέτες ,