Με τη φράση: «οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ξεκίνησαν ουσιαστικά σήμερα, έχετε να δείτε ακόμα πολλά», ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον οργανισμό, Δημήτρης
Τσερμενίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ επισήμανε ότι από την προσεχή Δευτέρα θα βρίσκονται και πάλι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Η πορεία διαμαρτυρίας των εργαζομένων, που ξεκίνησε από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ), με πρώτη στάση τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, κατέληξε και ολοκληρώθηκε λίγα λεπτά πριν τις 14.30 το μεσημέρι, μπροστά στο κτήριο του δημαρχείου. Όπως είπε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Τσερμενίδης, πρόθεση ήταν να συναντηθούν με τον δήμαρχο της πόλης, Γιάννη Μπουτάρη, και να διαμαρτυρηθούν για τις δηλώσεις του του περί επιστράτευσης των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, κάτι που ωστόσο δεν έγινε. «Θα γίνει όμως», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Τσερμενίδης.
Τονίζεται, ότι οι εργαζόμενοι στον οργανισμό αποφάσισαν, στη σημερινή γενική τους συνέλευση, συνέχιση της επίσχεσης εργασίας που ξεκίνησαν στις 17/9 «μέχρι να καταβληθούν στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, τα δεδουλευμένα τριών μηνών». Ουσιαστικά, με την απόφασή τους αυτή, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ απέρριψαν τις νέες προτάσεις του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, και πλέον η φράση, που η πλειοψηφία τους πλέον χρησιμοποιεί για το τι μέλλει γενέσθαι, είναι «ή ταν ή επι τας».
Υπογραμμίζεται, ότι ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ μεταξύ άλλων ανέφερε «κάποτε κάναμε κινητοποιήσεις και τα στρατιωτικά RΕΟ εξυπηρετούσαν το επιβατικού κοινό. Τους προκαλώ και τους προσκαλώ, ας βγάλουν και τα RΕΟ. Στους δρόμους θα είμαστε».
Επισημαίνεται, ότι οι παραγωγικοί φορείς της Θεσσαλονίκης στο σύνολό τους , έχουν απευθύνει έκκληση για αναστολή της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, τονίζοντας ότι »έχει παραλύσει η αγορά». Καλούν, δε, όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να καθίσουν στο τραπέζι και να βρουν μια λύση, ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Στο μεταξύ, ήδη, ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων στην πόλη έχουν δηλώσει «παρών», προκειμένου να συνδράμουν στις μετακινήσεις εντός της Θεσσαλονίκης, αναλαμβάνοντας άμεσα τις 8-9 κύριες γραμμές της αστικής συγκοινωνίας, που καλύπτουν το 75% της κίνησης.