Όταν η σπορ couture δεν φοράει βελουτέ
Oι Αμερικάνοι αποκαλούν τον συνδυασμό σπορ ρούχων
και πιο casual, «athleisure». Και «athlexury». Νέες έννοιες, νέα
τεχνάσματα, νέο μάρκετινγκ. Ποια θα ήταν η απόδοση στα ελληνικά; Σπορ
και
ψυχαγωγία, αθλητικά εκτός γυμναστηρίου, «στολή πόλης», «φόρμα
εξοχής» ή κάτι τέτοιο. Της Σάντυς Τσαντάκη.Το μέλλον
Ήταν μέχρι να αποφασίσουμε ότι θα γυμναζόμαστε όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας. Λέμε τώρα. Για να μας δουν οι σχεδιαστές μόδας, με κολάν και φόρμες και να μας λυπηθούν. Ή, πιο σωστά, να συνειδητοποιήσουν ότι η αγορά του σπορ ντυσίματος έχει μέλλον. Και παρόν.
Οι πρώτοι που το κατάλαβαν ήταν μάλλον η Stella McCartney και ο Υohji Yamamoto. Kαι μετά, εμφανίστηκαν πιο εξειδικευμένες εταιρίες, που δεν λανσάρουν στολή για το γυμναστήριο, αλλά χαλαρές προτάσεις που ιδανικά φοριούνται εκτός …σταδίου.
Όπως; Vetements και Yeezy, για να μαθαίνουμε και κάτι καινούργιο. Το σπορ ντύσιμο είναι η απόλυτη τάση της σεζόν, κι αυτής, και της επόμενης. Έξυπνα υφάσματα, ευέλικτες αποχρώσεις, εκκεντρικά πατρόν, σίγουρα πρακτικά και πολυχρηστικά.
Μόδα που αναπνέει κυρίως. Στην επίδειξη του οίκου Prada τα μοντέλα φορούσαν αδιάβροχα τζάκετ, κρατούσαν σακίδια από νάιλον, και φούστες με σανδάλια. Και στον οίκο Gucci οι κουκούλες επικρατούσαν παντού, σε αναπάντεχο στάιλινγκ, με μακριές φούστες σε τσιγγάνικο στιλ και περφέκτο.
Αυτό λέγεται ανατροπή. To νεοπρέν, παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον Balenciaga, το ζέρσεϊ στην Sonia από την Sonia Rykiel, στον Versace το κλασικό πόλο μπλουζάκι γίνεται μίνι φόρεμα, και οι κλασικές φόρμες, με ζακέτα και φόρμα στο ίδιο χρώμα, γίνονται στολή στον Fendi και στον Givenchy. Μην βιαστείτε να βγάλετε από τη ντουλάπα σας τις βελουτέ φόρμες με την κουκούλα, το λογότυπο και τα στρας. Όχι, όχι. Η αθλητική μόδα δεν φοράει βελουτέ. Μήπως ο νέος ορισμός είναι σπορ κουτύρ;
Σάντυ Τσαντάκη
www.sandytsantaki.com
www.thesandytimes.gr
www.sandytimes.gr
Clickatlife
<< Αρχική σελίδα