Η Lacoste αντικαθιστά το διάσημο κροκοδειλάκι
... με ζώα προς εξαφάνιση
Είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα Logo όλων των εποχών. Ο κροκόδειλος, το σήμα κατατεθέν της Lacoste.
Από την εποχή που ο René Lacoste, ο
διάσημος σχεδιαστής και εξαίσιος τενίστας, αποφάσισε να λανσάρει το πόλο
μπλουζάκι για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις του τένις, ο κροκόδειλος
(παρατσούκλι που του είχαν δώσει οι φίλαθλοι επειδή ήταν ταχύτατος
ακριβής και επίμονος), βρισκόταν σε κάθε μπλουζάκι.
Πρόσφατα ωστόσο, η Lacoste αποφάσισε να
προωθήσει μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα υπο εξαφάνιση είδη
του ζωικού βασιλείου, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο
και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.
Η καμπάνια της Lacoste είναι μέρος του
προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», με
τίτλο: «Σώστε το είδος μας».
Στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού, η
Lacoste θα παρουσιάσει τα γνωστά πόλο μπλουζάκια, αντικαθιστώντας το
σήμα του κροκόδειλου με είδη προς εξαφάνιση.
Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα
αντιστοιχεί στον αριθμό του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν
στη φύση, σύμφωνα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.
Η καμπάνια της Lacoste ενθαρρύνει τους
πελάτες της να συμμετέχουν στον αγώνα κατά της εξαφάνισης των σπάνιων
ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του e-shop. Η τιμή κάθε μπλούζας
είναι 150 ευρώ.
<< Αρχική σελίδα