Σε μαζική παραγωγή θα περάσει το υδρογονοκίνητο Hyundai Tuscon
Ενεργειακές κυψέλες θα διαθέτει το κορεατικό μοντέλο
Το υδρογόνο ως καύσιμο αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για το μέλλον της
αυτοκίνησης και οι ενεργειακές κυψέλες ως σύστημα μετατροπής της
χημικής ενέργειας του καυσίμου σε ηλεκτρική, έχουν εξαιρετικές
προοπτικές.
Η Hyundai ήταν από τις πρώτες εταιρείες που μπήκαν ενεργά στην εξέλιξη των ενεργειακών κυψελών και πλέον έφτασε η στιγμή να δούμε το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
Το Tuscon FCEV θα παραχθεί σε ειδική γραμμή παραγωγής και αναμένονται αρχικά να πουληθούν 1.000 μονάδες το 2015. Κατόπιν ο στόχος είναι κάθε χρόνο να διατίθενται 10.000 Tuscon παγκοσμίως.
Επισήμως δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Tuscon FCEV αν και η αυτονομία του θα κυμαίνεται κοντά στα 600 χιλιόμετρα.
Τα προβλήματα της ευαισθησίας στις ακραίες θερμοκρασίες έχουν ξεπεραστεί και το κορεατικό υβριδικό μπορεί να κυκλοφορεί σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος από -20 έως +40 βαθμούς Κελσίου.
Πηγή: gocar.gr
Η Hyundai ήταν από τις πρώτες εταιρείες που μπήκαν ενεργά στην εξέλιξη των ενεργειακών κυψελών και πλέον έφτασε η στιγμή να δούμε το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
Το Tuscon FCEV θα παραχθεί σε ειδική γραμμή παραγωγής και αναμένονται αρχικά να πουληθούν 1.000 μονάδες το 2015. Κατόπιν ο στόχος είναι κάθε χρόνο να διατίθενται 10.000 Tuscon παγκοσμίως.
Επισήμως δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Tuscon FCEV αν και η αυτονομία του θα κυμαίνεται κοντά στα 600 χιλιόμετρα.
Τα προβλήματα της ευαισθησίας στις ακραίες θερμοκρασίες έχουν ξεπεραστεί και το κορεατικό υβριδικό μπορεί να κυκλοφορεί σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος από -20 έως +40 βαθμούς Κελσίου.
Πηγή: gocar.gr
<< Αρχική σελίδα