Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Paul Walker: Δεν είμαι Αλβανός, η κόρη μου είναι μισή Ελληνίδα

Ο διάσημος ηθοποιός μίλησε για την καταγωγή του σε πρόσφατη συνέντευξη του.
Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε στην εκπομπή Movies & Stars του ελληνικού ΜΤV ο Paul Walker, διάσημος μέσα από τις ταινίες ‘‘Fast & The Furious’’.

«Έχω έρθει στην Αθήνα στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και έχω επισκεφτεί ελληνικά νησιά όπως τη Μύκονο και την Σαντορίνη. Οι διακοπές μου στην Ελλάδα ήταν μαγικές», δήλωσε ο ηθοποιός στον Γιώργο Σατσίδη.
Ανέφερε συν των άλλων ότι η σύζυγος του είναι μισή Ελληνίδα και μισή Σουδέζα, ενώ θεωρεί την κόρη του μισή Ελληνίδα, λόγω του πατρικού της μητέρας της που λέγεται Σωτηροπούλου.
Ο 39χρονος δεν δίστασε να καταρρίψει και το IMDB, το οποίο αναφέρει πως ο ηθοποιός είναι αλβανικής καταγωγής.
«Δεν είμαι Αλβανός. Γνωρίζω, ωστόσο ότι στο ιντερνετ γράφεται ότι κατάγομαι από εκεί. Η αλήθεια όμως είναι ότι είμαι μισός Γερμανός και μισός Ιρλανδός. Αν και γεννήθηκα βέβαια στην Καλιφόρνια».


 ilovestyle.com