Ευχάριστα νέα: Το Facebook δίνει τέλος στις διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της αναζήτησης
Σε μια προσπάθεια να περιορίσει την έκταση των διαφημίσεων στο
κοινωνικό της δίκτυο, η Facebook ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να δώσει τέλος
στα Sponsored Results, μια μορφή διαφημίσεων που λάνσαρε πέρυσι και η
οποία εμφάνιζε διαφημίσεις στους χρήστες κάθε φορά που πραγματοποιούσαν
συγκεκριμένες αναζητήσεις σελίδων, εφαρμογών ή τοποθεσιών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Facebook ο λόγος του τερματισμού είναι ότι οι περισσότεροι διαφημιστές έκαναν χρήση των Sponsored Results για να διαφημίσουν εφαρμογές και παιχνίδια κάτι που μπορούσαν ούτως ή άλλως να το κάνουν με άλλες πιο σχετικές επιλογές τόσο για desktop όσο και για mobile συσκευές.
Ωστόσο με τη νέα λειτουργία αναζήτησης του Facebook (Graph Search) το πιθανότερο είναι ότι δε θα αργήσουμε να δούμε στο κοινωνικό δίκτυο κάποια άλλη εναλλακτική μορφή διαφημίσεων.
συγκεκριμένες αναζητήσεις σελίδων, εφαρμογών ή τοποθεσιών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Facebook ο λόγος του τερματισμού είναι ότι οι περισσότεροι διαφημιστές έκαναν χρήση των Sponsored Results για να διαφημίσουν εφαρμογές και παιχνίδια κάτι που μπορούσαν ούτως ή άλλως να το κάνουν με άλλες πιο σχετικές επιλογές τόσο για desktop όσο και για mobile συσκευές.
Ωστόσο με τη νέα λειτουργία αναζήτησης του Facebook (Graph Search) το πιθανότερο είναι ότι δε θα αργήσουμε να δούμε στο κοινωνικό δίκτυο κάποια άλλη εναλλακτική μορφή διαφημίσεων.
iefimerida.gr
on-news.gr
<< Αρχική σελίδα