Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Μεγάλη σημασία στην υγιεινή διατροφή δίνουν οι Έλληνες

Σημαντικό κομμάτι αποτελεί πλέον η υγιεινή διατροφή στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, σύμφωνα με την έρευνα της Tetra Pak Hellas για τις τάσεις στην αγορά τροφίμων και
συσκευασίας.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα από την Tetra Pak Hellas και τη Focus Bari, από τις 10 Δεκεμβρίου έως και τις 16 Δεκεμβρίου του 2014, 9 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν κάποιο ενδιαφέρον για την αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής, ενώ μόλις το 7% δεν δείχνει κάποιο ενδιαφέρον.

Παράλληλα, είναι εμφανής η τάση στην αγορά προϊόντων που προέρχονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες, καθώς θεωρούνται πιο υγιεινά/ποιοτικά. Επιπλέον, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν συσκευασίες οι οποίες αναγράφουν τον τόπο προέλευσης του προϊόντος, είναι ανακυκλώσιμες και κατασκευάζονται με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.

Στάσεις ως προς τις εξελίξεις - Παρακολούθηση της αγοράς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών παρακολουθούν από κοντά την αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής, το 43% παρακολουθούν από κάποια απόσταση, ενώ το 7% δε δείχνει κάποιο ενδιαφέρον.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα υγιεινής διατροφής φαίνεται να έχουν οι μητέρες.Στάσεις ως προς τα προϊόντα διατροφής

Σχεδόν το 92% των Ελλήνων καταναλωτών αναγνωρίζει ότι η διατροφή επηρεάζει τη φυσική αλλά και την πνευματική κατάσταση του ατόμου.

Παράλληλα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την αγορά προϊόντων με θρεπτικά συστατικά και προϊόντων που προέρχονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες καθώς θεωρούνται πιο υγιεινά/ποιοτικά (70%). Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα υγιεινής διατροφής που παράγονται από μικρές τοπικές βιομηχανίες δείχνουν ότι έχουν οι μητέρες (76%.)

Στάσεις ως προς τις συσκευασίες διατροφής
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, 9 στους 10 συμφωνούν ότι είναι σημαντικό να αναγράφονται αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο προέλευσης του προϊόντος πάνω στη συσκευασία. Σημαντικό είναι να μπορεί να ανακυκλωθεί (56%) και να έχει κατασκευαστεί με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον (47%), δηλώνουν επίσης οι Έλληνες καταναλωτές.

Αναλύοντας τις διαφορετικές συμπεριφορές των δύο φύλων και ομάδων, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως οι γυναίκες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη βάση στα χαρακτηριστικά της συσκευασίας που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος (93%), ενώ Έλληνες καταναλωτές που προέρχονται κυρίως από τα ηλικιακά groups 45-55 ενδιαφέρονται περισσότερο να γνωρίζουν λεπτομέρειες προέλευσης του προϊόντος (96%).

Χάρτινες συσκευασίες TETRA PAK®
Σχεδόν το 64% των Ελλήνων καταναλωτών γνωρίζει και αγοράζει συστηματικά γάλα/χυμό σε συσκευασία Tetra Pak, σύμφωνα με την έρευνα. Επιπλέον, άτομα που ενδιαφέρονται για θέματα διατροφής, γνωρίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τις συσκευασίες Tetra Pak, με 3 στους 4 να αγοράζουν συστηματικά γάλα/χυμό σε συσκευασία Tetra Pak (75%), ενώ αντίθετα το 57%, αυτών που ενδιαφέρονται μόνο περιστασιακά για θέματα διατροφής ή και καθόλου, αγοράζει συστηματικά Tetra Pak.

Στάσεις ως προς τις συσκευασίες TETRA PAK®
Σχεδόν 8 στους 10 συμφωνούν ότι οι συσκευασίες Tetra Pak είναι φιλικές προς το περιβάλλον (79%). Αντίστοιχα, ένας εξίσου σημαντικός αριθμός καταναλωτών θεωρεί ότι οι συσκευασίες Tetra Pak προστατεύουν αποτελεσματικά τα προϊόντα (82%), ενώ παράλληλα είναι πρακτικές και εύχρηστες (83%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, διαπιστώνεται μια πολύ θετική στάση προς τις συσκευασίες Tetra Pak και ιδιαίτερα από γονείς/μητέρες, καθώς και από άτομα που ενδιαφέρονται για ζητήματα υγιεινής διατροφής.



Το διαβάσαμε στο paseges.gr

Ετικέτες ,