Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Βάλε ευκολότερους στόχους για το 2016

… ώστε να μπορέσεις να τους τηρήσεις

Καλή Χρονιά κορίτσια μου! Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι καλός, καλύτερος από τον προηγούμενο και –φυσικά- να φέρει στην καθεμιά μας αυτό που πραγματικά της
αξίζει και επιθυμεί.
Είναι οι μέρες που όλοι φτιάχνουμε μια τεράστια λίστα (στο μυαλό ή στο χαρτί) με πράγματα που πρέπει να ξεκινήσουμε με την καινούργια χρονιά, με συνήθειες που πρέπει να αφήσουμε πίσω μας, με αγάπες που πρέπει να ξεχάσουμε, με φίλους που πρέπει να ξαναγαπήσουμε, με, με με…
Αλήθεια… τι από αυτά που περιείχε η λίστα του 2011 καταφέρατε; Εγώ λίγα (χμ… ή μήπως κανένα;). Τωρα που το σκέφτομαι όμως… μα ν’ αρχίσω δίαιτα, να κόψω το τσιγάρο, να πηγαίνω στο γυμναστήριο συχνότερα, να κοιμάμαι περισσότερο, να δουλεύω λιγότερο; Όλα μαζί; Μήπως οι στόχοι που βάζουμε –παρασυρμένες από το κλίμα των ημερών- είναι λίγο πάνω απ’ τις δυνάμεις μας;
Φέτος λοιπόν θα χαμηλώσω τον πήχυ! Η χρονιά προοιωνίζεται ψιλο-χοντροδύσκολη και το να βάλω υψηλότατους στόχους μάλλον θα μου προσθέσει μερικές απογοητεύσεις παραπάνω.
Όχι! Φέτος έχω σκοπό να κάνω πράγματα που θα μπορώ και θα τα καταφέρνω και θα χαίρομαι γι’ αυτό. Γι’ αυτό έφτιαξα τη λίστα της τεμπέλας!

1. Να αγοράσω χρωματιστά πιάτα
Μια πανεπιστημιακή έρευνα υποστηρίζει ότι αν τρώμε το φαγητό μας σε ένα πιάτο που κάνει χρωματική αντίθεση με το φαγητό μας (πχ μια μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα σε ένα πράσινο πίατο), αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο. Λέω να το δοκιμάσω…

2. Να αρχίσω να καλοπιάνω το αφεντικό μου
Αύριο κιόλας θα τον ρωτήσω για την κόρη του που έβγαλε τις αμυγδαλές της τα Χριστούγεννα. Κι άλλη έρευνα, αποδεικνύει ότι ο καλύτερος τρόπος ανέλιξης είναι να «γλύφεις» λίγο το αφεντικό. Σιγά το νέο!

3. Να διαλέγω τι θα φορέσω από την προηγούμενη
Κάθε πρωί κάθομαι μπροστά στην ντουλάπα τουρτουρίζοντας με τα εσώρουχα, θαυμάζοντας την μοδάτη συλλογή μου και χάνοντας πολύτιμο χρόνο διαλέγοντας τι θα βάλω. Όοοχι, φέτος θα κάθομαι το βράδυ, θα διαλέγω τα ωραία μου ρούχα για την άλλη μέρα και το πρωί θα προλαβαίνω να πιω καφεδάκι!

4. Να βρω παρέα για το γυμναστήριο
Οφείλω να παραδεχτώ ότι πολλές φορές δεν πάω στο γυμναστήριο γιατί βαριέμαι να περπατάω μόνη μου 30 λεπτά στο διάδρομο. Αν όμως ψήσω την κολλητή μου (χμ… ή μήπως τον ομορφούλη συνάδελφο στο διπλανό γραφείο) να πηγαίνουμε μαζί; 1ον δεν θα βαριέμαι και 2ον αν βαριέμαι, θα είναι ντροπή να μην πάω αφού το έχω κανονίσει (άρα θα πηγαίνω).

5. Να πίνω ένα καφεδάκι πριν το γυμναστήριο
Η καφεΐνη μας κάνει να κουραζόμαστε αργότερα. Άρα θα γυμνάζομαι περισσότερο, άρα θα κάψω γρηγορότερα τα μελομακάρονα της μαμάς, άρα θα είμαι κορμάρα το καλοκαίρι!

6. Να αγοράσω μια γλάστρα (με φυτό)
Η διάθεση –λένε και πάλι επιστημονικές έρευνες- φτιάχνει όταν κοιτάζουμε πράσινο. Κι επειδή δεν με βλέπω φέτος να μετακομίζω σε έπαυλη με κήπο, θα διορθώσω λίγο την κατάσταση βάζοντας μερικά φυτά στο χώρο μου.

7. Να φιλάω τον καλό μου κάθε πρωί
Όχι αυτό το ξενέρωτο πεταχτό φιλάκι του πρωινού, αλλά ένα μεγάλο, σχεδόν προκαταρκτικό φιλί! Ε, δεν μπορεί, η διάθεση και των δυο μας θα είναι οπωσδήποτε καλύτερη.

8. Να τρώω υδρογονάνθρακες 2 φορές τη βδομάδα
Θα το πω «η δίαιτα των 2 ημερών». Έρευνες αποδεικνύουν ότι όσοι τρώνε υδρογονάνθρακες 2 φορές την εβδομάδα χάνουν περισσότερο βάρος από αυτούς που τους περιορίζουν γενικώς. Κι εγώ θέλω να χάσω κιλά! Αλλά θέλω και να τρώω μακαρόνια!

9. Να έχω κόσμο στο σπίτι μια φορά την εβδομάδα
Χωρίς τρελές προετοιμασίες, χωρίς μαγειρικές επιδείξεις. Έτσι απλά! Κι ας μην έχω προλάβει να ξεσκονίσω, κι ας μην έχω προλάβει να τα συμμαζέψω όλα. Μια φορά την βδομάδα –τουλάχιστον- θα καλώ ή την κολλητή μου ή την γειτόνισσα, ή την συνάδελφο ή την μαμά μου, ακόμα κι αν το πρόγραμμα περιλαμβάνει χάζεμα τηλεόρασης και μασούλημα τσιπς.

10. Να περπατάω περισσότερο
Εκείνο το κουτάβι μου με παρακαλάει κάθε μέρα για μια βόλτα. Και το ξέρω, το κάνει για το καλό μου! Λέω να αρχίσω να του κάνω την χάρη να μου προσφέρει την συντροφιά του σε έναν μεγάλο περίπατο, που και σ’ αυτό θα κάνει καλό αλλά και σε εμένα!
Καλή Χρονιά καλή μου φίλη!

fe-mail.gr


Ετικέτες ,