Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Ο David Beckham θέλει να επιστρέψει στα γήπεδα

Ο David Beckham θέλει να επιστρέψει στα γήπεδα

«Μου λείπει το ποδόσφαιρο κάθε μέρα»

Με διπλό εξώφυλλο του πρώην άσου των γηπέδων David Beckham θα κυκλοφορήσει το αντρικό περιοδικό GQ τον Απρίλιο, φιλοξενώντας και μία εξομολογητική συνέντευξη που έδωσε στον ανταποκριτή του περιοδικού.
Ο 40χρονος πρώην ποδοσφαιριστής μίλησε για τη ζωή του στο σπίτι, μαζί με τη σύζυγό του Victoria και τα τέσσερα παιδιά τους και πώς έχει αλλάξει η οπτική του για την οικογένεια με το πέρασμα των χρόνων. «Είμαι προστατευτικός ως άτομο, ως σύζυγος και ως μπαμπάς. Βρίσκομαι ένα στάδιο πιο πέρα από την πραγματική ανησυχία, βρίσκομαι στο στάδιο της φροντίδας», τόνισε ο David Beckham.
7e57bksw
Πάντως αν και έχουν περάσει τόσα χρόνια παραδέχεται ότι: «μου λείπει το ποδόσφαιρο κάθε μέρα. Δεν ξέρω αν είναι ο αθλητής μέσα μου ή το πάθος που έχω για το παιχνίδι. Πάντα σκέφτομαι ότι μπορώ να επιστρέψω στα γήπεδα και να ξαναπαίξω», και πρόσθεσε: «Ξέρεις, ίσως θα μπορούσα να παίξω άλλη μία χρονιά στις ΗΠΑ. Αν εξακολουθούσα να ζω στο Λος Άντζελες, θα ήθελα πραγματικά να σκεφτώ σοβαρά να επιστρέψω για έναν χρόνο ακόμα στα γήπεδα. Αλλά ζω στο Λονδίνο και τα παιδιά είναι ευχαριστημένα με το σχολείο…».

Newsbeast



 

Ετικέτες ,