Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Η Μπιγιονσέ έκλεισε τα 35 [video]

Ο σέξι χορός της που έκανε τον Τζέι Zι να κοκκινίσει

Με ένα σέξι χορό αλλά και πάρτι που είχε ως θέμα τη δεκαετία του '70 γιόρτασε η
Μπιγιονσέ τα 35α γενέθλια της.

Φορώντας μια γυαλιστερή φόρμα γεμάτη στρας που κάλυπτε το ένα μόνο της πόδι η αμερικάνιδα σταρ ανέβηκε στην πίστα και τα έδωσε όλα.

Τα καυτά λικνίσματα της άφησαν άναυδο τον σύζυγό της και έδωσαν τέλος στις φήμες που θέλουν το ζευγάρι να περνά κρίση.
Αφού έσβησε τα κεράκια στην τούρτα, η Μπιγιονσέ ανέβασε στο you tube, το πεντάλεπτο βιντεοκλίπ «Hold up», από το άλμπουμ της «Lemonade».


«Σας ευχαριστώ όλους για τις όμορφες ευχές σας. Είμαι τόσο τυχερή που έχω την αγάπη και τη στήριξη της οικογένειας και των φίλων μου. Μεγαλώσαμε μαζί και εσείς φίλοι μου μου δίνετε ένα κίνητρο καθημερινά. Είμαι τόσο ευγνώμων για την κάθε πρόκληση, χαμόγελο, δάκρυ, φιλί... Επιδιώκω να σας κάνω υπερήφανους. Σας αγαπώ!» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram ευχαριστώντας τους θαυμαστές της που της ευχήθηκαν χρόνια πολλά.




Ετικέτες ,