Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Η ποιητική συλλογή της Λάνα Ντελ Ρει θα κοστίζει μόλις 1 δολάριο

Η ποιητική συλλογή της Λάνα Ντελ Ρει θα κοστίζει μόλις 1 δολάριο

Επειδή… «οι σκέψεις μου είναι ανεκτίμητες»

Η Λάνα Ντελ Ρέι θέλει το επικείμενο βιβλίο της με ποιήματα να είναι διαθέσιμο σε τιμή που όλοι οι
θαυμαστές της μπορούν να αγοράσουν, μόλις 1 δολάριο.
Η τραγουδίστρια – τραγουδοποιός ενημέρωσε τους θαυμαστές για την πρόοδο της ποιητικής συλλογής της «Violet Bent Backwards Over Grass» στο Instagram.
«Γεια σας! Είμαι σούπερ ενθουσιασμένη για την αυτοδημοσίευση του πρώτου μου βιβλίου ποίησης» έγραψε. «Και ήθελα απλώς να πω στις μαμάδες και στους μπαμπάδες στη Νότια Καλιφόρνια και στο Σαν Φρανσίσκο που ενδιαφέρονται να το έχουν να με ενημερώσουν και θα τους μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου μερικά κουτιά με βιβλία όταν τελειώσω και τα δέσω μέσα σε λίγους μήνες».
Όταν ένας θαυμαστής ρώτησε πόσο κοστίζει το βιβλίο, η Del Rey απάντησε: «1 δολάριο ... επειδή οι σκέψεις μου είναι ανεκτίμητες».
Μοιράστηκε επίσης μια σειρά ποιημάτων και χαϊκού που θα συμπεριληφθούν στο βιβλίο, όπως το «Quiet Waiter - Blue Forever», σύμφωνα με το Page Six.
Οι θαυμαστές αντέδρασαν θετικά στην ανάρτηση της τραγουδίστριας. «Είναι τόσο όμορφο» αναφέρεται σε ένα σχόλιο. «Με έκανε να αισθανθώ κάτι», σημειώνεται στο σχόλιο άλλου χρήστη.

Newsbeast

Ετικέτες , ,