Ο Στέφανος Τσιτσιπάς μίλησε για την εκπληκτική του πορεία στο τουρνουά της Μαδρίτης, την
κόντρα τους με τους κορυφαίους του αθλήματος και το Ρολάν Γκαρός, ενώ αποκάλυψε τι πρέπει να βελτιώσει για να κάνει την καριέρα τενιστών όπως ο Τζόκοβιτς και ο Ναδάλ.
Τη φυσική κατάσταση και τη σταθερότητα ανέφερε ως σημεία «κλειδιά» για την… αλλαγή επιπέδου στην καριέρα του, ο Στέφανος Τσιτσιπάς, που ευχήθηκε να καταφέρει να φθάσει το επίπεδο αθλητών όπως ο Τζόκοβιτς και Ναδάλ, με τους οποίους βρέθηκε αντιμέτωπος στη Μαδρίτη.

Οι δηλώσεις του Τσιτσιπά

«Είναι πολύ δύσκολο και μια μεγάλη πρόκληση σωματικά, να κερδίσεις όλους αυτούς τους παίκτες, απαιτεί να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό. Σε κάνουν να υποφέρεις στο court και είναι πολύ δύσκολο να το διαχειριστείς αυτό. Οι τρεις τους αποτελούν τη μεγαλύτερη πρόκληση σε κάθε τουρνουά. Είναι στους στόχους μου να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση με την πάροδο του χρόνου, θέλω να είμαι πιο επαγγελματίας και να βελτιωθώ σε όλα.
Θέλω να είμαι σαν τον Νόβακ ή τον Ράφα, να μπορώ να δίνω το 100% μου σε δυο συνεχόμενα τουρνουά. Τα επίπεδα συνέπειας που έχουν, τους έχουν βοηθήσει να κάνουν τρελές καριέρες. Ελπίζω να βρεθώ κοντά σ’ αυτό, είναι ένα από τα όνειρά μου».
Για το Ρολάν Γκαρός: «Νομίζω πως είναι αλήθεια ότι ο Τζόκοβιτς είναι σε καταπληκτική φόρμα, ωστόσο έχουμε δει τι μπορεί να κάνει ο Ναδάλ. Εδώ οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές με το Παρίσι, υπάρχει υψόμετρο, το είπε και ο Φέντερερ.

Το τένις στο επίπεδο της θάλασσας είναι πολύ διαφορετικό, δεν μπορείς να συγκρίνεις το ένα τουρνουά με το άλλο. Όσο αφορά εμένα θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ και σ’ αυτό».

 https://www.pentapostagma.gr