«Παγωμένη» η αγορά της Θεσσαλονίκης
Δεν ευνόησαν τους καταστηματάρχες οι εκπτώσεις
Απογοήτευση, άγχος και ανασφάλεια για το παρόν και το μέλλον των
εμπορικών επιχειρήσεων, είναι τα αποτελέσματα που προέκυψαν στην έρευνα
που διεξήγαγε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, για την κίνηση της
αγοράς κατά την περίοδο των φετινών θερινών εκπτώσεων σε δείγμα 200
εμπορικών επιχειρήσεων της πόλης, που δίνουν, πλέον, «τιτάνιο» αγώνα για
να παραμείνουν ανοιχτές.
Η έρευνα έγινε σε εμπορικές επιχειρήσεις του κέντρου, της δυτικής και της ανατολικής Θεσσαλονίκης και εκτός των αποτελεσμάτων επί του συνόλου των επιχειρήσεων, υπάρχει, παράλληλα, ανάλυση αποτελεσμάτων ξεχωριστά για κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές.
Επίσης, για το ιστορικό κέντρο της συμπρωτεύουσας έχει γίνει πρόβλεψη ειδικότερης ανάλυσης αποτελεσμάτων, με βάση τις περιοχές:
Εγνατία-Ιων. Δραγούμη-Βενιζέλου-Συγγρού (και γύρω δρόμοι)-Τσιμισκή-Αγ. Σοφίας-Μητροπόλεως-Προξ. Κορομηλά (και γύρω δρόμοι)-Ερμού-Βασ. Ηρακλείου-Δημ. Γούναρη-Γ. Σταύρου-Αγ. Θεοδώρας (και γύρω δρόμοι).
Μείωση του τζίρου τους, κατά μέσο όρο, σε ποσοστό 30% τουλάχιστον, από πέρυσι, έχει η πλειοψηφία των εμπορικών επιχειρήσεων της πόλης, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα μεγάλα ποσοστά των εκπτώσεων δεν συγκίνησαν τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πολύ φειδωλοί στις αγορές τους.
Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το 72% του συνόλου των ερωτηθέντων δηλώνει απογοητευμένο, ενώ, μόνον το 28% δηλώνει ικανοποιημένο από τον τζίρο κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων (η ικανοποίηση δεν προέρχεται από την αύξηση του τζίρου, αλλά είτε γιατί περίμεναν να πάνε χειρότερα, είτε γιατί έμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι).
Επί του συνόλου των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, το 56% δηλώνει μείωση του τζίρου τους, σε σχέση με πέρυσι, το 29% κυμάνθηκε στα ίδια περυσινά επίπεδα και μόνον το 8% των επιχειρήσεων δηλώνει αύξηση σε σχέση με τον περυσινό του τζίρο.
Η έρευνα έγινε σε εμπορικές επιχειρήσεις του κέντρου, της δυτικής και της ανατολικής Θεσσαλονίκης και εκτός των αποτελεσμάτων επί του συνόλου των επιχειρήσεων, υπάρχει, παράλληλα, ανάλυση αποτελεσμάτων ξεχωριστά για κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές.
Επίσης, για το ιστορικό κέντρο της συμπρωτεύουσας έχει γίνει πρόβλεψη ειδικότερης ανάλυσης αποτελεσμάτων, με βάση τις περιοχές:
Εγνατία-Ιων. Δραγούμη-Βενιζέλου-Συγγρού (και γύρω δρόμοι)-Τσιμισκή-Αγ. Σοφίας-Μητροπόλεως-Προξ. Κορομηλά (και γύρω δρόμοι)-Ερμού-Βασ. Ηρακλείου-Δημ. Γούναρη-Γ. Σταύρου-Αγ. Θεοδώρας (και γύρω δρόμοι).
Μείωση του τζίρου τους, κατά μέσο όρο, σε ποσοστό 30% τουλάχιστον, από πέρυσι, έχει η πλειοψηφία των εμπορικών επιχειρήσεων της πόλης, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα μεγάλα ποσοστά των εκπτώσεων δεν συγκίνησαν τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πολύ φειδωλοί στις αγορές τους.
Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το 72% του συνόλου των ερωτηθέντων δηλώνει απογοητευμένο, ενώ, μόνον το 28% δηλώνει ικανοποιημένο από τον τζίρο κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων (η ικανοποίηση δεν προέρχεται από την αύξηση του τζίρου, αλλά είτε γιατί περίμεναν να πάνε χειρότερα, είτε γιατί έμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι).
Επί του συνόλου των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, το 56% δηλώνει μείωση του τζίρου τους, σε σχέση με πέρυσι, το 29% κυμάνθηκε στα ίδια περυσινά επίπεδα και μόνον το 8% των επιχειρήσεων δηλώνει αύξηση σε σχέση με τον περυσινό του τζίρο.
<< Αρχική σελίδα