Η ΑΜΕΡΙΚΗ επιβάλλει ¨μνημόνιο¨ στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ…
Πολλοί προσδιόριζαν για την
23 Σεπτεμβρίου κάποιο κορυφαίο γεγονός που θα είχε τον μέγιστο
αντίκτυπο στην καθημερινότητα του πλανήτη μας από εδώ και πέρα.
Μήπως λοιπόν αυτό το γεγονός έσκασε οφθαλμοφανώς μπροστά μας και δεν το αξιολογήσαμε
όσο έπρεπε;
¨ Τα επιχειρηματικά και πολιτικά «θεμέλια» της Γερμανίας έχει τραντάξει το σκάνδαλο με τη Volkswagen, σχετικά με την εξαπάτηση σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων της.
«Ξαφνικά, η Volkswagen έχει γίνει μεγαλύτερος κίνδυνος για τη γερμανική οικονομία ακόμη και από την ελληνική κρίση», δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής οικονομολόγος της ING, Κάρστεν Μπρζέσκι. Αν οι πωλήσεις της βυθιστούν στη Βόρεια Αμερική τους επόμενους μήνες, αυτό δεν θα έχει αντίκτυπο μόνο στην εταιρεία, αλλά και στη γερμανική οικονομία στο σύνολό της», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε σχεδόν 600.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ πέρυσι, περίπου το 6% των παγκόσμιων πωλήσεών της, που φτάνουν στα 9,5 εκατ. δολάρια. Ηδη η Υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος στις ΗΠΑ προειδοποίησε ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίζει πρόστιμα που φτάνουν ακόμη και τα 18 δισ. δολάρια, ποσό που ξεπερνά το συνολικό λειτουργικό κέρδος της για την προηγούμενη χρονιά.
Αν και ένα τέτοιο πρόστιμο θα μπορούσε να καλυφθεί από τα 24 δισ. δολάρια που η εταιρεία διαθέτει σε ρευστό, το σκάνδαλο έχει δημιουργήσει φόβους για μεγάλες περικοπές θέσεων εργασίας. Η μεγαλύτερη ανησυχία για τη γερμανική κυβέρνηση είναι πως άλλες αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Daimler και BMW θα μπορούσαν να υποστούν επιπτώσεις από αυτή την καταστροφή για την Volkswagen.¨ ΠΗΓΗ Reuters iefimerida.gr/ 23|09|2015
Αν δεν υπάρξει συμβιβασμός ή διεθνής διαιτησία για την διαλεύκανση αυτού του σκανδάλου οι επιπτώσεις στην Οικονομία και Τεχνογνωσία της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα φαίνεται ¨σαν βομβιστική ενέργεια ¨ ή σαν επιβολή ¨οικονομικού μνημονίου¨.
Ουσιαστικά έχουμε τον ¨θάνατο του Ντήζελ¨ στην αυτοκινητοβιομηχανία με ότι σημαίνει αυτό.
Και πρώτα-πρώτα σημαίνει ανάδειξη του πιο οικολογικού καυσίμου όπως είναι το φυσικό αέριο και επαναπροσδιορισμό των τεχνικών προδιαγραφών της ανωτέρω βιομηχανίας με όλη την οικονομική επιβάρυνση τους.
Μαζί με όλα αυτά λειτουργεί και ο πνευματικός νόμος σε αυτούς που ρήμαξαν την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
¨Μια Ελληνίδα, η Άννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει «εκδίκηση» για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την «παρέα» του, αφού είναι αυτή που «ξεσκέπασε» το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών Η Άννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. «Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση», δήλωσε.
«Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων.¨ pronews.gr 23/09/2015
Οι φίλοι και εταίροι μας Γερμανοί έφαγαν μια ¨κλωτσιά¨ εκεί που τους πονάει.
Δηλ. τσαλακώθηκαν οι λαμαρίνες του ¨πολιτισμού¨ των αυτοκινήτων που παράγουν και μας πωλούν και από αυτόν αναδεικνύονται σαν οικονομική υπερδύναμη.
Όμως αυτό το ¨surer μνημόνιο¨-σκάνδαλο έχει και γεω-ενεργειακές επιπτώσεις ειδικότερα στην περιοχή μας. Διότι αναδεικνύει τα στρατηγικά υποθαλάσσια ενεργειακά κοιτάσματα του Φ. Α στην Λεκάνη της Αν. Μεσογείου και επιταχύνει τις εξελίξεις .
¨Casus belli το φυσικό αέριο . Αιτία πολέμου μπορεί να αποτελέσει το φυσικό αέριο εάν «δεν χρησιμοποιηθεί με λογικό τρόπο», προειδοποιεί ο Μουσταφά Ακιντζί, ο οποίος παρουσιάζεται πλήρως εναρμονισμένος με το νέο έγγραφο του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας, το οποίο εκτοξεύει απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο κ. Ακιντζί, που ενημέρωνε χθες οργανώσεις της «κοινωνίας των πολιτών» για το Κυπριακό, διατύπωσε ευθέως απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ανέφερε πως σε περίπτωση κατά την οποία τα κοιτάσματα του φυσικού αερίου στην ανατολική Μεσόγειο «δεν χρησιμοποιηθούν με λογικό τρόπο, μπορεί να αποτελέσουν στοιχείο απειλής και επιπλέον να γίνουν αιτία πολέμου, ενώ εάν χρησιμοποιηθούν συνετά, μπορεί να δημιουργηθεί μια επωφελής κατάσταση για όλους».
http://hellasforce.com/BY IOANNA ON 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
¨Τα πολεμικά αεροσκάφη Sukhoi που φέρεται ότι πετούν στη Συρία τις τελευταίες ημέρες είναι μέρος ενός ρωσικού στρατού που ποτέ δεν υπήρξε ισχυρότερος μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.
Οι πρόσφατοι ρωσικοί ελιγμοί στο τσακισμένο από τον πόλεμο έθνος της Μέσης Ανατολής, συμπεριλαμβανομένης της εμφανούς κατασκευής μιας προκεχωρημένης επιχειρησιακής βάσης στη Λατάκια, έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία …Πολλοί από τους αντάρτες οι οποίοι μάχονται κατά της κυβέρνησης του Προέδρου Bashar al-Assad φοβούνται ότι η έσχατη υποστήριξη της Ρωσίας στο εμπόλεμο καθεστώς θα οδηγήσει σε κλιμάκωση της σύγκρουσης και μόνον¨.
Του Ben Barry capital.gr/ 23-Σεπ-2015
Τελικά όσοι αδίκησαν την Ελλάδα διαχρονικά θα πληρωθούν με ¨ένδικο μισθαποδοσία¨ έστω και με μεταχρονολογημένες επιταγές.
Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση
ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
Μήπως λοιπόν αυτό το γεγονός έσκασε οφθαλμοφανώς μπροστά μας και δεν το αξιολογήσαμε
όσο έπρεπε;
¨ Τα επιχειρηματικά και πολιτικά «θεμέλια» της Γερμανίας έχει τραντάξει το σκάνδαλο με τη Volkswagen, σχετικά με την εξαπάτηση σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων της.
«Ξαφνικά, η Volkswagen έχει γίνει μεγαλύτερος κίνδυνος για τη γερμανική οικονομία ακόμη και από την ελληνική κρίση», δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής οικονομολόγος της ING, Κάρστεν Μπρζέσκι. Αν οι πωλήσεις της βυθιστούν στη Βόρεια Αμερική τους επόμενους μήνες, αυτό δεν θα έχει αντίκτυπο μόνο στην εταιρεία, αλλά και στη γερμανική οικονομία στο σύνολό της», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε σχεδόν 600.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ πέρυσι, περίπου το 6% των παγκόσμιων πωλήσεών της, που φτάνουν στα 9,5 εκατ. δολάρια. Ηδη η Υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος στις ΗΠΑ προειδοποίησε ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίζει πρόστιμα που φτάνουν ακόμη και τα 18 δισ. δολάρια, ποσό που ξεπερνά το συνολικό λειτουργικό κέρδος της για την προηγούμενη χρονιά.
Αν και ένα τέτοιο πρόστιμο θα μπορούσε να καλυφθεί από τα 24 δισ. δολάρια που η εταιρεία διαθέτει σε ρευστό, το σκάνδαλο έχει δημιουργήσει φόβους για μεγάλες περικοπές θέσεων εργασίας. Η μεγαλύτερη ανησυχία για τη γερμανική κυβέρνηση είναι πως άλλες αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Daimler και BMW θα μπορούσαν να υποστούν επιπτώσεις από αυτή την καταστροφή για την Volkswagen.¨ ΠΗΓΗ Reuters iefimerida.gr/ 23|09|2015
Αν δεν υπάρξει συμβιβασμός ή διεθνής διαιτησία για την διαλεύκανση αυτού του σκανδάλου οι επιπτώσεις στην Οικονομία και Τεχνογνωσία της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα φαίνεται ¨σαν βομβιστική ενέργεια ¨ ή σαν επιβολή ¨οικονομικού μνημονίου¨.
Ουσιαστικά έχουμε τον ¨θάνατο του Ντήζελ¨ στην αυτοκινητοβιομηχανία με ότι σημαίνει αυτό.
Και πρώτα-πρώτα σημαίνει ανάδειξη του πιο οικολογικού καυσίμου όπως είναι το φυσικό αέριο και επαναπροσδιορισμό των τεχνικών προδιαγραφών της ανωτέρω βιομηχανίας με όλη την οικονομική επιβάρυνση τους.
Μαζί με όλα αυτά λειτουργεί και ο πνευματικός νόμος σε αυτούς που ρήμαξαν την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
¨Μια Ελληνίδα, η Άννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει «εκδίκηση» για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την «παρέα» του, αφού είναι αυτή που «ξεσκέπασε» το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών Η Άννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. «Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση», δήλωσε.
«Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ήταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων.¨ pronews.gr 23/09/2015
Οι φίλοι και εταίροι μας Γερμανοί έφαγαν μια ¨κλωτσιά¨ εκεί που τους πονάει.
Δηλ. τσαλακώθηκαν οι λαμαρίνες του ¨πολιτισμού¨ των αυτοκινήτων που παράγουν και μας πωλούν και από αυτόν αναδεικνύονται σαν οικονομική υπερδύναμη.
Όμως αυτό το ¨surer μνημόνιο¨-σκάνδαλο έχει και γεω-ενεργειακές επιπτώσεις ειδικότερα στην περιοχή μας. Διότι αναδεικνύει τα στρατηγικά υποθαλάσσια ενεργειακά κοιτάσματα του Φ. Α στην Λεκάνη της Αν. Μεσογείου και επιταχύνει τις εξελίξεις .
¨Casus belli το φυσικό αέριο . Αιτία πολέμου μπορεί να αποτελέσει το φυσικό αέριο εάν «δεν χρησιμοποιηθεί με λογικό τρόπο», προειδοποιεί ο Μουσταφά Ακιντζί, ο οποίος παρουσιάζεται πλήρως εναρμονισμένος με το νέο έγγραφο του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας, το οποίο εκτοξεύει απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο κ. Ακιντζί, που ενημέρωνε χθες οργανώσεις της «κοινωνίας των πολιτών» για το Κυπριακό, διατύπωσε ευθέως απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ανέφερε πως σε περίπτωση κατά την οποία τα κοιτάσματα του φυσικού αερίου στην ανατολική Μεσόγειο «δεν χρησιμοποιηθούν με λογικό τρόπο, μπορεί να αποτελέσουν στοιχείο απειλής και επιπλέον να γίνουν αιτία πολέμου, ενώ εάν χρησιμοποιηθούν συνετά, μπορεί να δημιουργηθεί μια επωφελής κατάσταση για όλους».
http://hellasforce.com/BY IOANNA ON 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
¨Τα πολεμικά αεροσκάφη Sukhoi που φέρεται ότι πετούν στη Συρία τις τελευταίες ημέρες είναι μέρος ενός ρωσικού στρατού που ποτέ δεν υπήρξε ισχυρότερος μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.
Οι πρόσφατοι ρωσικοί ελιγμοί στο τσακισμένο από τον πόλεμο έθνος της Μέσης Ανατολής, συμπεριλαμβανομένης της εμφανούς κατασκευής μιας προκεχωρημένης επιχειρησιακής βάσης στη Λατάκια, έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία …Πολλοί από τους αντάρτες οι οποίοι μάχονται κατά της κυβέρνησης του Προέδρου Bashar al-Assad φοβούνται ότι η έσχατη υποστήριξη της Ρωσίας στο εμπόλεμο καθεστώς θα οδηγήσει σε κλιμάκωση της σύγκρουσης και μόνον¨.
Του Ben Barry capital.gr/ 23-Σεπ-2015
Τελικά όσοι αδίκησαν την Ελλάδα διαχρονικά θα πληρωθούν με ¨ένδικο μισθαποδοσία¨ έστω και με μεταχρονολογημένες επιταγές.
Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση
ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
<< Αρχική σελίδα