Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Η ακομπλεξάριστη Ke$ha

«Δεν είμαι τέλεια αλλά προσπαθώ να κρατάω ισορροπία στη ζωή μου»

Λατρεύει τις μοντέρνες και εκκεντρικές εμφανίσεις. Παρόλα αυτά η Ke$ha δηλώνει πως είναι ένας φυσιολογικός άνθρωπος με τις ανασφάλειές του.

Η 26χρονη τραγουδίστρια φωτογραφίζεται για το περιοδικό Self και παραδέχεται ότι δεν έχει το τέλειο σώμα ενώ τονίζει ότι καθένας πρέπει να χαίρεται με αυτό που έχει.

Η Ke$ha παραδέχτηκε ότι της αρέσει να επιδεικνύει τα πόδια της με κάθε ευκαιρία, αφού τα θεωρεί το ατού της.




«Προσπαθώ πολύ σκληρά να είναι γυμνασμένα». Αναφορικά με το πώς καταπολεμάει τις ανασφάλειές της είπε:

«Δεν είμαι τέλεια αλλά προσπαθώ να κρατάω ισορροπία στη ζωή μου. Προσπαθώ να τρώω υγιεινά και αποφεύγω να ζυγίζομαι για να μην δημιουργώ άγχος στον εαυτό μου».






newsbeast.gr